Jak w temacie. Takie tytuły, jak "Taksówkarz", "Chłopcy z ferajny", "Kasyno", czy nawet ostatnio "Willk z Wall Street" ewidentnie zasługiwały na statuetkę! Moim skromnym zdaniem.
Widziałem dokładnie dziesięć filmów. Tak bym je ustawił w kolejności od najlepszego:
1. Taksówkarz
2. Chłopcy z Ferajny
2. Kasyno
2. Infiltracja
2. Wściekły Byk
3. Ostatnie Kuszenie Chrystusa
4. Aviator
5. Alicja Już Tu Nie Mieszka
6. Ulice Nędzy
7. Przylądek Strachu
Niewątpliwie jest dla wielu najlepszym reżyserem wtedy i dziś. Oczywiście wielu się nie zgodzi, bo dzisiaj trudno wybrać tego jedynego, (najlepszego) ale tak jak powiedziałem kino gangsterskie itp to on stoi na najwyższym stopniu podium. Takie filmy jak: Chłopcu z ferajny, Gangi Nowego Jorku, Kasyno, Infiltracja,...
Jak każdy uwielbiam kino Scorsese i na tym forum wszyscy dzielimy się swoimi ulubionymi filmami spod jego ręki. Dla odmiany proponuję jednak odmienny temat? Który film byłby Waszym faworytem jeśli chodzi o ten najgorszy jaki widzieliście?
U mnie "Cape Fear". Naprawdę chciałem go bardziej polubić, no ale wcześniej...
Czy ktoś wie, dlaczego tak często zmieniał partnerki. Scorsese jest niestały w uczuciach, czy jak to jest??
Co o tym sadzicie? ja osobiscie obejrzalem 9pozycji tego wspanialego rezysera ktoremu dalem 10/10 i dostrzeglem ze w kazdym filmie kobiety przedstawia w zlym swietle.
1.taksowkarz - wiekszosc kobiet to ladacznice i prostytutki : Iris i Betsy
2.Wściekly Byk - de Niro i Pesci nie szanuja swoich zon,maja z nich ubaw jak...
Jakiś rok temu miałem sen, w którym na rozdaniu Złotych Globów spotykam Martina
Scorsese, podchodzę do niego i mówię mu (oczywiście po angielsku), że jest moim
mistrzem, że go kocham, że uwielbiam jego filmy... Następnie zaczynam płakać i on też...
Nie zapomniany sen, tak się cechuje chyba wielkich reżyserów. Coś...
Myślę, że jest nim Kolor pieniędzy z świętną kreacją Newmana. Film ten ma śr. 7,4 . Dziwnym trafem niektóre filmy Martina są niesamowicie znane a inne nie.
Nie lubię go jako człowieka , ale z bólem muszę przyznać że zaraz za Kubrickiem to filmy Scorese i Spielberga mi najbardziej utkwiły w pamięci . Realnie patrząc top 5 reżyserów .
* w 1980r. robert redford (znany glownie jako aktor) rezyseruje "zwyczajnych ludzi" i zgarnia tym samym martinowi oscara sprzed nosa za "wscieklego byka"
* w 1990r. kevin costner (znany glownie jako aktor) rezyseruje "tanczacego z wilkami" i zgarnia martinowi oscara sprzed nosa za "chlopcow z ferajny"
* w 1995r. mel...
Jakim cudem Martin Scorsese jest dopiero jedenasty?! Wyprzedza go Mel Gibson (bardzo dobry aktor, ale reżyser przeciętny), jakiś Wes Anderson, którego dorobek mi nic nie mówi i (o zgrozo!) Xavier Dolan - synonim narcyza, kręcący pseudo-intelektualne filmy o samym sobie.